‘Scheming Through The Zombie Apocalypse: The Beginning’ is de eerste aflevering van een episodisch avonturenspel dat zich afspeelt in een maatschappij met mensachtige dieren. Help Hank en Larry om eten te vinden en kostbare spullen te stelen om te overleven in de door zombies overspoelde straten. Dit doe je door andere dieren het vuile werk voor je op te laten knappen!
Gebruik de oude verkoperstechnieken van Hank om andere personages te overtuigen je te helpen spullen te stelen!