GESCHIEDENIS EN FICTIE KOMEN SAMEN IN EEN ONGEËVENAARD AVONTUUR VOL MYSTERIE
Door de plotselinge verdwijning van Vladimir Kalenkow, een hoge wetenschapper die onderzoek doet naar de raadselachtige Tunguska-catastrofe van 1908, raken zijn dochter Nina en zijn assistent Max verwikkeld in een complot van epische proporties. Achtervolgd over de hele wereld door de Russische geheime dienst en een fanatiek geheim genootschap lossen de twee avonturiers mysteries op in Duitsland, Rusland, Cuba, China en zelfs Antarctica. Maar hoe dichter ze bij de waarheid komen, hoe meer gevaar ze lopen!
Help Nina en Max, de avontuurlijke hoofdpersonen van Secret Files Tunguska, om allerlei uitdagingen en raadsels op te lossen terwijl het fascinerende verhaal je naar de verste uithoeken van de wereld leidt. Reis naar exotische locaties, verken prachtige omgevingen, ontmoet interessante personages en verzamel nuttige informatie. Onthul een mysterie dat al meer dan honderd jaar onopgelost is!