Secrets of Magic 4 - Potion Master brouwt een magisch nieuw 3-op-een-rij-avontuur. Begin aan een spannende missie om de toverdrankmeester en haar beste studente te helpen. Reis naar het Verboden Bos, vind buitengewone ingrediënten en leer hun magische eigenschappen beheersen in 100 spannende 3-op-een-rij-levels. Ontdek een betoverende wereld in Secrets of Magic 4 - Potion Master!