Secrets of Magic 5 - Back to School heet je welkom op een spooktastisch Halloween-feest! Onze favoriete heksen zijn net op tijd terug in de magische school om Halloween te vieren! Victoria en Beatrix hebben je hulp nodig om de school te versieren voor dit spannende feest. Maak prachtige legpuzzels en geniet van de innovatieve gameplay in Secrets of Magic 5 - Back to School!