Seed of Life
Jij bent Cora, de laatst bekende overlevende van Lumia, een stervende planeet. Je enige hoop om je thuiswereld te redden is om de Seed of Life te activeren en de zon weer te laten opleven.
Seed of Life is een actie-avontuur puzzelgame die je meeneemt naar een prachtige maar giftige wereld waar bijna al het leven is verdwenen. Er is maar één manier om te overleven: help Cora The Seed te vinden, een buitenaards apparaat dat de essentie van het leven kan genereren en red je planeet van de ondergang. Vind je weg door een labyrintachtige wereld vol mysteries, gevaren en schoonheid. Zoek naar capsules en leer speciale vaardigheden. Neem het op tegen buitenaardse wezens en los uitdagende puzzels op.
Terwijl de zon sterft, vervaagt de wereld in chaos. Invallers verschenen uit het niets en verrasten ons... We konden niets doen! Ze namen onze kostbaarste schat: de levenskracht van de planeet, en lieten ons achter aan een zekere dood. Buitenaardse wezens werden op het land achtergelaten om te absorberen wat er nog in leven was. Om je thuis te redden moet je de levensbron vinden en de oude machine activeren. Laat het licht je leiden!
Een dramatisch, meeslepend verhaal vol mysteries die onthuld moeten worden. Zie je angsten onder ogen en vind een manier om het leven terug te brengen naar Lumia.
Verken vrij een prachtige, uitgestrekte wereld waar in elke hoek geheimen verborgen liggen en omgevingsuitdagingen je vaardigheden op de proef stellen.