Serious Sam Collection
Ervaar een van de meest explosieve schietspelseries aller tijden terwijl je de wereld redt van een genadeloze buitenaardse invasie. Bezoek de ruïnes van het oude Egypte en dwaal door de levendige arena's van Zuid-Amerika terwijl je vecht tegen schijnbaar oneindige hordes vijanden met behulp van een buitengewoon destructief arsenaal, waaronder jachtgeweren, zware lasers, raketwerpers, een enorm kanon en een iconisch minigun.