Shadow Blade is een actie-platformer die je meevoert naar een prachtige wereld waarin de oude leer van ninja's en samoerai tot leven komt in moderne landschappen.
Sprint door levels vol valstrikken, slacht zonder twijfel de vijanden op je pad en word Kuro, de Blade of Shadow!