Shadows of Kurgansk
Om in leven te blijven, moet je jagen, voorraden verzamelen, opslag en gestichten bouwen. Je kunt gereedschappen, kleding en uitrusting maken. Na verloop van tijd zal je leven behoorlijk comfortabel worden, maar de Zone is niet bepaald de beste plek om de rest van je tijd door te brengen. Je zult de uitweg moeten vinden. Zelfs als je faalt, onthoud: de dood is slechts het begin. Het begin van een nieuwe reis!