Een jonge meid is afgereisd naar de Sacred Lands. In dit rijk moet ze vele beproevingen doorstaan, tegen gevaarlijke monsters vechten en mysterieuze puzzels oplossen. Vele zijn naar dit land gekomen in een poging om de Sacred Trial te voltooien, maar het is tot dusver niemand gelukt! Faalt ze net als de rest? Of lukt het haar tegen alle verwachtingen in?