She Remembered Caterpillars
She Remembered Caterpillars is een op kleuren gebaseerde puzzelgame in een mysterieuze wereld. In een droomachtige wereld vol kronkelende rupsen, kleurrijke Gammies en levende architectuur volg je de pogingen van een wetenschapper die haar vader probeert te redden van de dood.
Je ontdekt steeds meer over dit vreemde universum en je begint jezelf af te vragen: wat heeft deze wereld op de rand van vernietiging gebracht? Wie zijn er bij betrokken? Wat doen de Gammies in deze droomwereld?
De game heeft een prijs gekregen in de categorie "Beste puzzelgame" in de Intel Level Up Game Demo-competitie. She Remembered Caterpillars stelt je op de proef met steeds grotere uitdagingen. Elke puzzel is een moeilijkere taak die voortbouwt op wat je hebt geleerd.