She Sees Red - Interactive Movie
Iemand heeft verschillende mensen vermoord in een populaire nachtclub. Er is een eenzame detective aan de zaak toegewezen, die elke aanwijzing volgt... waar die ook toe leidt. In deze uitdagende interactieve thriller is NIETS wat het lijkt!
Maak keuzes, beïnvloed verandering, ervaar meerdere eindes en leef in de geest van een moordenaar in She Sees Red.
Lipsynchronisatie in de nagesynchroniseerde versie is mogelijk niet perfect vanwege de aard van spraakpatronen in de originele taal. Als je niet tevreden bent met de nagesynchroniseerde versie, kun je altijd overschakelen naar de originele Russische versie met ondertitels (verschillende talen beschikbaar).