Sherlock Holmes The Awakened
Laat je zenuwen prikkelen door een Lovecraftiaans avontuur dat helemaal opnieuw is gecreëerd met moderne grafische vormgeving en spelervaring. Kruip in de huid van Sherlock Holmes en kom terecht in het hart van het angstaanjagende Cthulhu Mythos tijdens je zoektocht naar een serie mysterieuze verdwijningen in Europa en de Verenigde Staten.
Voor het eerst in zijn leven, is Sherlock echt bang. Als rationeel denkend en intelligent man komt hij in aanraking met een buitenaardse wezen dat aan elke logica voorbijgaat, en deze ontdekking is even verbijsterend als vernietigend. De zoektocht naar de waarheid brengt Sherlock aan de rand van de waanzin, en dit is één verhaal die Watson nooit zal bekendmaken.
Het verhaal speelt zich af in 1882, en The Awakened laat zien hoe Sherlock en John, toen nog gewoon kamergenoten, uitgroeiden tot een wereldberoemd duo dat misdaden oploste.