Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter
Is het alleen rook en spiegels van sluwe boeven of is hier iets duisterder aan de hand? In elk geval moet je de juiste balans vinden tussen logica, instinct, moraliteit en bijgelovige overtuigingen. Spoor het kwaad op in de donkerste uithoeken van Londen en de menselijke ziel, of het nu van deze wereld is of misschien van een andere.
Terwijl je speelt als de grote detective begiftigd met uitzonderlijk observatievermogen, zul je een web van intriges, leugens en misleiding ontwarren, die allemaal culmineren in een laatste grote openbaring. Voor het eerst in zijn verbijsterende carrière moet hij vechten om een geheim te bewaren in plaats van het te onthullen.