De twee geleiwezens Bismo en Plom zijn betrokken geraakt bij een tragisch maar grappig ongeluk. Hierdoor kunnen ze hun grootte en vaardigheden met elkaar uitwisselen. Welkom in de wereld van Shift Happens, de enige game waarin je BMI niet zo serieus wordt genomen en waarin spelers gedwongen worden om samen te werken.
Shift Happens is superleuk voor solospelers, maar komt pas echt tot zijn recht als je samen speelt. Plof met je vrienden neer op de bank, bestel pizza en speel. Samen kunnen jullie puzzels oplossen en om waardevolle munten strijden. Coördinatie en communicatie zijn hierbij van essentieel belang.