Shift Quantum
Axon Vertigo, wereldleider en vertrouwde partner op het gebied van cerebrale tevredenheidsprogrammering, belooft iedereen een betere levenskwaliteit met het Shift Quantum-programma.
Maak gebruik van alle speciale blokken in de game om hindernissen te overwinnen en bij de uitgang te komen, waar je het geluk vindt dat je zoekt en dat je is beloofd door Axon Vertigo.
Gebruik Axon Vertigo's levelmaker voor het Shift Quantum-programma om je eigen levels te maken en die openbaar te maken, zodat ze kunnen worden gespeeld, beoordeeld en uitgelicht door de community.