Welkom bij de meest opwindende en realistische scheepssimulator – Ship Sim 2020! Vaar rond de Middellandse Zee als kapitein van een 400 meter lange olietanker, een gigantisch vrachtschip of een luxe cruiseschip. Navigeer met je schip op een realistische en gedetailleerde open wereldkaart en voltooi missies in veel van de iconische havensteden rond de Middellandse Zee.
Cruiseschip-simulator - er zijn veel toeristische hotspots rond de Middellandse Zee en het is jouw taak om duizenden passagiers naar hun bestemming te brengen. En geen enkele bootsimulator zou compleet zijn zonder enkele van de meest indrukwekkende en luxueuze cruiseschepen ter wereld - bekijk ze eens!