Shivering Stone is een schuifpuzzel met elementen uit de omgeving waarin je in de rol kruipt van een jonge man op zijn reis door besneeuwde velden en bevroren bossen. Geniet van de pixelart in hoge kwaliteit met gedetailleerde achtergronden en vloeiende animaties. De 50 levels bevatten steeds moeilijkere schuifpuzzels in bovenaanzicht die elk een heel scherm vullen.