Alles liep op rolletjes voor Tasuke en Kyapiko totdat ze op een noodlottige dag
Dankzij de genialiteit van Doc kregen ze de kans om cyborgs en helden van gerechtigheid te worden, met als taak om de Evil Group te verslaan die de stad terroriseerde. Het enige addertje is dat ze slechts 18 dagen hebben om de klus te klaren, voordat ze weer menselijk worden.
Cyber Citizen Shockman 2: A New Menace werd voor het eerst uitgebracht in 1992 en je kunt deze nostalgische actiegame nu herbeleven op consoles.
Ga samen met helden Arnold en Sonya op reis om de wereld te beschermen tegen een invasie van buitenaardse wezens. Spring, vlieg en beuk door levels vol buitenaardse robots, versla epische eindbazen en red je bondgenoten uit de klauwen van het kwaad.