Shockman Collection Vol. 2
Cyber Citizen Shockman 3:The princess from another world werd oorspronkelijk uitgebracht in 1992 en is opnieuw een nostalgische knaller van een game!
Als Sonya een grote prijs wint in de loterij, gaat ze samen met Arnold op reis naar een tropisch eiland voor een welverdiende vakantie.
Arnold en Sonya laten dit niet zomaar gebeuren en veranderen in Shockman om de strijd aan te gaan met deze mysterieuze nieuwe vijand!
De wereld wordt wederom bedreigd door een nieuwe, mysterieuze vijand! En maar één held kan de wereld redden... Shockman!
Ga samen met de bionische helden Raita en Azuki op avontuur en trotseer gevaarlijke vijanden om de mensheid te redden.
Durf je deze heldhaftige taak niet in je eentje aan te gaan? Sla dan de handen ineen met een vriend voor klassieke actie!