Shopping Clutter: Spring Blossom
De Walkers waren teleurgesteld door het ontbreken van een plek in hun stad waar kinderen van alle leeftijden en hun ouders een plezierige tijd samen konden doorbrengen... dus besloot het hele gezin de perfecte speeltuin te regelen! Maar het blijkt dat het niet zo eenvoudig is als ze dachten. Er moet nog veel worden opgeruimd en opgeruimd voordat de dieren van de stad van hun nieuwe speeltuin kunnen genieten! Help mee met winkelrommel: de beste speeltuin.
Help de familie vervolgens met het inrichten van de bloemenwinkel van tante Schaap! Ze merkte dat er niet genoeg bloeiende bloemen of planten aan de balkons hingen... dus besloot ze daar iets ten goede aan te veranderen. Ruim de schappen van haar nieuwe winkel op en vind alle benodigde apparatuur (en niet te vergeten bloemen!) in Shopping Clutter: Blooming Tale.
Voordat het seizoen voorbij is, besluit tante Schaap haar oude droom waar te maken en de steden van de wereld met de mooiste bloemen te bezoeken! Terwijl ze weg is, heeft Sloth Walker de leiding over haar bloemenwinkel. Maar dat was misschien niet het beste idee… Nu is de winkel verwoest! Duik in Shopping Clutter: From Gloom to Bloom en red de dag!
Nu is het tijd voor de verjaardag van een lid van de familie Walker! Omdat verjaardagen de favoriete feestdag van elk kind zijn, is het tijd om het feest voor te bereiden. Met veel gasten onderweg, eten dat moet worden geserveerd en versieringen die moeten worden opgehangen, zijn de Walkers in chaos! Toon je beste vaardigheden in Shopping Clutter: Happy Birthday om van Hare's feest het beste te maken dat hij ooit heeft gehad!
Eindelijk gaan de Walkers een nieuwe uitdaging aan: het openen van hun eigen koffiebar! Omdat Animalville het perfecte koffiehuis mist, nemen de Walkers het op zich. Het enige wat ze nu nog nodig hebben zijn jouw scherpe ogen en bekwame handen om de beste uitrusting en stijlvol meubilair voor het koffiehuis te bemachtigen. Doe mee aan een nieuw geweldig koffie-avontuur in Shopping Clutter: Coffeehouse!
Geniet van 5 rommelspellen, vol vreugde en groei terwijl de bloemen bloeien en het weer omslaat! Mis Shopping Clutter: Spring Blossom niet.