Shopping Mall Girl
Wat je modestijl ook is, dit winkelcentrum heeft precies wat je zoekt! Laat een fantastisch nieuw kapsel knippen bij je favoriete kapsalon Chic Cuts en kleed je aan met de nieuwste trends uit onze stijlvolle winkels!
Stap in de schijnwerpers en doe mee aan een fashion battle, stem op je favoriete fashion show looks en streef ernaar de ultieme fashion show superster te worden!