Shovel Knight: Shovel of Hope
Disclaimer: Als je Shovel Knight: Treasure Trove hebt, hoef je Shovel Knight: Shovel of Hope niet apart te kopen. Deze titel maakt deel uit van alle versies van Shovel Knight: Treasure Trove.
Shovel Knight is een klassieke actie-avonturenreeks met geweldige gameplay, gedenkwaardige personages en een 8-bits retro-uitstraling! Het is een ideale mix van oud en nieuw! Je speelt als Shovel Knight, een kleine krijger met een enorme missie. Shovel Knight is naar dit land afgereisd met twee doelen: de boosaardige Enchantress verslaan en zijn verloren geliefde terugvinden. Hij vecht met een Shovel Blade: een multifunctioneel wapen waarvan de technieken in onbruik zijn geraakt. De altijd eerlijke en behulpzame Shovel Knight is een toonbeeld van Shovelry: genadeloos hakken en onvermoeibaar graven!
Maar om bij zijn geliefde te komen moet Shovel Knight langs een hele reeks gemene ridders. Deze vreselijke vijanden, die bekendstaan als de Order of No Quarter, moeten voorkomen dat Shovel Knight bij de Enchantress komt en daar hebben ze alles voor over. Als je houdt van games met perfecte platformactie, prachtig artwork, aanstekelijke muziek, sympathieke bazen, humor, lichtheid en gevoel... dan is Shovel Knight echt iets voor jou!