In Singled Out moet je je doelwit identificeren in een menigte van bizarre figuren voordat de tijd om is. Hoe sneller je werkt, hoe hoger je eindscore!
Singled Out is een korte, simpele maar heel uitdagende arcade spel met het doel je eigen top-score te verbeteren, de wereldranglijst te beklimmen, of zo lang mogelijk overleven.