Leer de vreemde hobby van het katje Sissa kennen! Als dit zeer georganiseerde katje met haar bolletjes wol speelt, moet elk bolletje over de grond naar de juiste plek geduwd worden. Sissa’s Path, dat wordt gepresenteerd in een schattige en kleurrijke 3D-stijl, is een duwspel waarin je Sissa speelt en haar speeltje over een tegelvloer duwt.
Zodra alle bolletjes wol zich op de ronde witte tegels bevinden, is het level voltooid. Daarna komt weer een andere steeds moeplijkere met de hand gemaakte puzzel om de speeltjesduwkwaliteiten van Sissa op de proef te stellen. Kun je haar helpen met het organiseren van haar speeltjes?