Six Sides of the World
“Six Sides of the World” is een puzzelgame die je meeneemt op een intergalactische reis door diverse sterrenstelsels boordevol breinbrekende uitdagingen.
Six Sides of the World bevat verschillende sterrenstelsels die je kunt verkennen. Elk stelsel heeft diverse puzzels die nieuwe en steeds uitdagendere mechanieken voor je in petto hebben. Je kunt zelf bepalen welke weg je aflegt. Sommige puzzels kun je op meerdere manieren oplossen. Je kunt extra puzzels vrijspelen als je de verschillende oplossingen in een level weet te vinden.
Maigo is een ontdekkingsreiziger die op het punt staat iets veel groters te ontdekken dan hij zelf denkt. Terwijl hij door de ruimte reist, en daarbij steeds moeilijkere puzzels tegenkomt, begint hij te begrijpen dat hij iets geweldigs op het spoor is. Vragen schieten door zijn hoofd: wie heeft al deze werelden geschapen? Wat wil deze intergalactische architect hiermee bereiken? Wat is het idee achter deze gebeurtenissen? Is dit een test? Een manier om iets te beschermen? Op zijn zoektocht naar de waarheid moet Maigo alle uitdagingen overwinnen om deze... PUZZELGOD te ontmoeten.