Stap in de poten van SkateCat en maak je klaar voor een adrenaline-gevulde ontsnapping door Nekocity, ooit een vredige haven, nu belegerd door monsterlijke indringers uit een andere dimensie. Als de gekozen kattenheld is het aan jou om de harmonie in deze levendige wereld te herstellen.
Gemaakt door SJ Games, brengt SkateCat klassieke platformactie direct naar jou. Met zorgvuldig ontworpen levels en onvergetelijke baasgevechten. Bereid je voor om je innerlijke skater los te laten en Nekocity van zekere ondergang te redden in dit epische avontuur van katachtige proporties.