Kun jij alles uitvogelen en alle sterren verzamelen?
Schaats over bevroren meren en verzamel sterren in een cool puzzelavontuur waarin je een jonge schaatser bent! Skater's Solstice is een hersenkraker in bovenaanzicht met een winters thema en knisperende HD-graphics waarin je 50 levels moet overwinnen die steeds ingewikkelder worden om een schaatsmeester te worden. Elk level bevat 3 sterren en een glimmende uitgang.