Skautfold: Into The Fray
Speel als één van de Vijf Ridders van Keizerin Eleanor en onderzoek een rebellerende factie en een vermiste vorst. Lukt het jou om de Mist af te weren?
Into the Fray is een snelle actie-shooter vergelijkbaar met Doom en Dark Messiah. De focus ligt op snelle, bloederige gevechten met heerlijke feedback en invloed op de omgeving in een duister Lovecraftiaans verhaal over maatschappelijke onrust.
Into the Fray is onderdeel van de Skautfold-serie en de opvolger van Usurper en Shrouded in Sanity. Het spel kan losstaand gespeeld worden.
Het verhaal speelt zich af op het eiland Portland in 1899. Speel als Hito, Derde Ridder van het Keizerrijk, en onderzoek de vermissing van een vorst en de rebellerende factie Sons of Washington. Pas op de Mist en leid de eilandbewoners in hun gevecht tegen de rebellen en hun bovennatuurlijke bondgenoten!
Kies uit een arsenaal aan verwoestende vuurwapens: handgeweren, shotguns met drie lopen, en prototype-wapens gemaakt door Nikola zelve.