Skeletal Avenger
Skeletal Avenger is een hack'n'slash roguelite met superveel bonussen en speciale moves met je schedel! Breng skeletten weer tot leven en vecht je weg naar wraak. Ontwikkel steeds nieuwe speelstijlen met voordelen. Plunder, verken, wreek en ga los met bonuscombo's.