Deze legendarische shooter is gearriveerd om zijn tiende verjaardag knallend te vieren. Door de intensiteit van klassieke arcadegames te omarmen en te combineren met moderne visuals, biedt Sky Force Anniversary een overweldigende shooterervaring met een ongelofelijk nieuw social gameplay-element.
Meer dan tien jaar geleden zei IGN: "Sky Force is simpelweg geweldig." Het heeft een prachtig cijfer (een 9,5 op een schaal van 10) gekregen. De game is groter, stoerder en intenser dan ooit tevoren.
Deze 10th anniversary-editie voegt ongelofelijke diepte toe aan de serie via overweldigende 3D-graphics, intuïtieve bediening en een krachtig upgradesysteem waarmee je urenlang blijft schieten.