De shoot ‘em up waar je op hebt gewacht!
Sky Force Reloaded geeft je het gevoel van de klassieke arcade shoot ‘em ups, maar is gemaakt met moderne beelden en ontwerpen. Deze nieuwe toevoeging aan de serie brengt je alles wat je zo geweldig vond aan klassieke scrollende shooters. Vette explosies, brandende lasers, kolossale bazen en diverse bestuurbare vliegtuigen.
Sky Force Reloaded is geen gewone scrollende shooter! Je zult gegrepen worden door de prachtige omgevingen en oogverblindende effecten. Je blijft het spelen door de fantastische spelmechanieken, het voortgangssysteem en in-game collectibles. En als het voorbij is, wil je alleen nog maar meer. Gelukkig is er heel veel te doen voordat het zover is.