SkyScrappers
SkyScrappers is een competitieve platformvechtgame in arcadestijl voor één tot vier spelers, inclusief een verticale "Tate"-stand die je alleen op de Nintendo Switch kunt spelen.
Speel met maximaal vier spelers in dezelfde kamer, beleef de verhaalstand voor één speler, of begin een gevecht tegen computergestuurde tegenstanders.