Slave Zero X
Vanaf de top van Megacity S1-9 regeert de oppermachtige Khan met vuisten van ijzer en vlees. Onder de rottende fundamenten van de stad begint een wraakzuchtige krijger aan zijn reis om hem te vermoorden. Slave Zero X speelt zich af 5 jaar vóór de gebeurtenissen van Slave Zero, en blaast nieuw leven in een wereld waar gruwelijke, levende machines die bekend staan als Slaves klaarstaan om de nieuwste oorlogsinstrumenten te worden in de lange en bloedige geschiedenis van de mensheid. Een geheime groep krijgers, bekend als The Guardians, hoopt te voorkomen dat deze biomechs op de wereld worden losgelaten. Een zwaardvechter in hun gelederen heeft echter een ander idee, namelijk het wapen van de vijand tegen de vijand zelf te keren. Door samen te smelten met een gestolen Slave-prototype, wordt Shou een woedende duivel die op jacht gaat om een valse god te doden.