Slimes zijn vaak de slapste monsters, maar nu is het tijd om een zo sterk mogelijk slime-leger te maken!
Slime Tactics is een unieke RTS-game, omdat je de slapste eenheden naar de overwinning moet leiden! Er zijn verschillende slimes, elk met eigen unieke vaardigheden en eigenschappen. Met de juiste strategie kun je elk gevecht winnen!
Speel allerlei kleurrijke levels uit als de leider van het slime-leger. Het is tijd voor Slime Tactics!