Helm op, prinses, want dit wordt de rit van je leven! Haak je vast aan de Oxylane, een vervoermiddel dat je door de lucht laat vliegen en door bochten slingert. Vertrek op een intergalactisch avontuur, volg de sporen van je verdwenen vader en verzamel de sleutels van de mysterieuze kelder onder je kasteel.