Smile For Me
Smile For Me is een onconventioneel point-and-click-avonturenspel dat je in het centrum van een abstracte wereld plaatst! Knik en schud je hoofd om met nieuwe vrienden te chatten en hun mysteries op te lossen om ze op te vrolijken.
Je bent misschien stil, maar je hebt veel te zeggen! Knik en schud je een weg door de Habitat, met een groot aantal funky en vriendelijke personages.
De Habiticiers zitten vol sappige roddels. Leer hun eigenaardigheden en scrupules kennen en genees ze van hun blues!