Smoothcade is een schattig modern arcadespel waarin je alleen of met maximaal 4 spelers (co-op) het scherm moet leegspelen. Vind de verloren gouden blender terug in de verhaalmodus, met 100 met de handgemaakte levels vol platforms, fruitbeestjes en puzzels.