Als de vreedzame rust van Haven Tor wreed verstoord wordt door een mysterieuze indringer, kan alleen de meest onwaarschijnlijke held de boel redden! Maak kennis met Noodle de slang en zijn beste vriendje Doodle, een hyperactieve kolibrie. Samen moeten ze de verdwenen Keystones terugzetten in de magische poorten, die Haven Tor zijn mythische krachten geven.
Snake Pass, een unieke game, daagt je uit om "als een slang te denken" terwijl je lastige puzzels oplost zoals alleen een slang dat kan. Glibber door het lange gras, kronkel om bamboe heen en klim weg uit je problemen in de nieuwste game van Sumo Digital!