Snakeybus is een absurde arcade-racegame en enerverende scoringsdrift-ervaring waarbij jijzelf het grootste gevaar bent! Zoef door de straten van de stad, pik zo veel mogelijk passagiers op en bezorg ze bij hun bestemming om je score te verbeteren, én de lengte van je bus!
Boost, spring en stuur over een hindernisbaan die je zelf hebt gemaakt! Stel je serpentine-skills op de proef met verschillende kaarten, speltypen en bussoorten! Iedereen instappen in de Snakeybus!