Help Sayuki, een sneeuwprinses, om een kwaadaardige vloek op te heffen door acht voorwerpen te vinden die over acht verschillende gebieden verspreid liggen.
Je zult Blizzard Mountain, Monsters Castle en Hells Valley moeten doorkruisen en je zult onderweg vele mysterieuze yokai-monsters tegen het lijf lopen.
Verzamel de sneeuwfeeën in de acht gebieden om de stand 'Boss Attack' vrij te spelen.