Gebruik bekende schuifpuzzelgameplay met unieke badkamerobstakels!
In Soap Dodgem is het je taak om je blije zeepvrienden te helpen terug te komen naar hun zeephouders en onderweg zo veel mogelijk schimmel te verwijderen als je kunt.
Elk level bevat een mysterieuze gouden bubbel, waarmee je sneller toegang kunt krijgen tot een nieuw hoofdstuk.