Speel als een Superheld in deze uitdagende 2D platformspel, en help het Jochie alle vermiste sokken terug te vinden die in de boze wasmachine liggen. Sockventure komt met schitterende kleurrijke graphics, kunstige handgemaakte levels, een strakke besturing, en leuke altijd-gevarieërde gameplay.
Sockventure is het verhaal over een jongen wiens favoriete sok opgeslokt wordt door een kwaadaardige wasmachine. Jochie heeft meteen hulp nodig en roept een superheld om hulp, en zo begint het avontuur. Baan een weg langs een reeks van gevaarlijke levels binnen de wasmachine om de vermiste sok te vinden!