Van de makers van het bekroonde Hyper Light Drifter komt de snelle en zwaartekracht-tartende wereld van Solar Ash.
Te midden van een surrealistisch droomlandschap vol verlaten ruïnes van grote beschavingen uit het verleden speel je als Rei, een Voidrunner die alles op alles zet om te voorkomen dat haar planeet ten prooi valt aan de eeuwige honger van Ultravoid.
Zal Rei in dit ongeëvenaarde actieavontuur volharden en zich een weg kunnen banen door de dodelijke confrontaties in deze uitgehongerde leegte om haar thuis te redden? Onthult ze de waarheid over deze enorme beesten die in dit vreemde land rondzwerven en ontrafelt ze de mysteries van de Starseed en Echo?