Het kaartspel waar iedereen van houdt.
Herontdek het klassieke kaartspel, eindelijk in een digitale versie die iedereen kan spelen! Leg de kaarten van aas tot koning in de drie meest populaire spelstanden en geniet even van je favoriete tijdverdrijf. Een klassiek denkspelletje waarin je al je concentratie nodig hebt om zo veel mogelijk punten te verdienen. Alleen degenen met de minste zetten zien hun namen boven in de internationale rankings.