Sophia the Traveler
Sluit je aan bij onze lieve heldin terwijl ze door Venetië, de stad van het water, zwerft. Zoek naar objecten en personages in verbluffende en levendige handgeschilderde stadsgezichten!
Unieke en plezierige prentenboekstijl. Brengt het spelen van ons spel je kinderherinneringen terug? Hier in “Sophia the Traveler” streven we ernaar om ervoor te zorgen dat elk frame een schilderij is. Je zult nooit meer zonder achtergronden zitten!
Deze versie bevat 10 verschillende scènes. Meer dan 1800 karakteractiva, meer dan 300 sets karakteranimatie, meer dan 100 sequentie-animatie & SFX, meer dan 100 Europese gebouwen (inclusief 8 iconische gebouwen van Venetië), en bijna 300 geluidseffecten zijn geïntegreerd in het spel, alleen om het complete en levensechte Venetië in onze dromen te creëren.
Dubben in allerlei talen: We hebben menselijke geluidseffecten opgenomen in vele talen, waaronder Mandarijn, Engels, Italiaans, Frans, Kantonees, Minnan enzovoort.