Terwijl jullie strijden voor de eer van het koninkrijk, worden jij en je medesoldaten weggevoerd naar Terragaya, een mysterieus land aan de rand van het hiernamaals. Het is jouw taak om de Guardian op te sporen en verder te gaan naar de volgende wereld. Het probleem? Jij en je landgenoten zijn nooit echt gestorven.
Vecht jezelf een weg naar de kern van het mysterie. Wees sluwe vijanden te slim af, los verderfelijke puzzels op, upgrade je karakter en verken elke hoek van een adembenemende, complexe 16-bit-wereld. Souldiers is een tijdloze handgemaakte retro epic.