Space Ducks: The great escape
In Space Ducks: The great escape voltooi je uitdagende Sokoban-achtige puzzels, door de Space Ducks in de juiste volgorde te bewegen, om de krachtbron te bereiken die hun schip nodig heeft en naar de volgende planeet te reizen.
Maar wees voorzichtig, want als je op losse grond loopt, wordt datgene wat aan de andere kant staat de ruimte in geslingerd. De vooruitgang van de ene eend kan de ondergang van de andere betekenen!
En zelfs als een eend alleen gaat (jaren van leven op onzekere planeten hebben van de eenden een ietwat hardvochtig volk gemaakt), vergeet niet dat er geen ontkomen aan de zwaartekracht is en dat één verkeerde beweging je missie tot een verpletterend einde kan brengen.