Space Lift Danger Panic!
Deze nieuwe Director's Cut-versie bevat 32-bit graphics, sound, een gloednieuwe spelstand en meer dan twee keer zo veel content als in het origineel. Space Lift Danger Panic! zit vol verrassingen!"