Space Mercenary Defense Force
Verdedig je tegen een invasie van buitenaardse wezens en versla het moederschip in een chaotische maar vrolijke roquelike stijl! Space Mercenary Defense Force is een tactisch scifi-actieschietspel. Je primaire doel? Overleven. Rust de directionele moduleslots van je schip uit met verschillende wapentechnologieën: explosief, defensief, stralen, inzetbaar en meer. Er zijn meer dan 600 upgrades met vertakkende paden die elke run uniek maken afhankelijk van je strategische keuzes.