De eerste shoot 'em up van 1CC Games is terug met totaal vernieuwde visuals, gloednieuwe vijanden en aanvallen, een diepgaander scoresysteem, een geremixte soundtrack en nieuwe spelerkrachten. Space Moth: Lunar Edition is de ultieme versie van de geliefde cultklassieker.
Levendige visuals: De graphics van Lunar Edition zijn verbeterd om het een eigen stijl en flair te geven, van bewerkte nachtachtergronden tot nieuwe vijanden en deeltjeseffecten.
Kogelhemel: vijandelijke aanvallen zijn geüpgraded met de door 1CC Games zelf gebouwde kogelpatrooneditor uit Star Hunter DX, zodat er nog complexere dodelijke salvo's zijn om te ontwijken!
Van beginner tot pro: Lunar Edition voegt een flexibel nieuw scoresysteem toe, gebouwd om de top moeilijker te maken voor pro's die enorm hoge scores willen halen, en tegelijkertijd de startdrempel te verlagen zodat beginners er meteen in kunnen duiken.
Prachtig geluid: Alle muziek in de game is geremixt en vernieuwd om beter te passen bij de intensere gameplay in de Lunar Edition en de adrenaline door je lijf te laten gieren!